sprzet do fotografii reklamowej


sprzet do fotografii reklamowej

CTP (CTP) technologii

Wiele firm poligraficznych teraz pominąć etap produkcji negatywów i idź „bezpośrednio na talerz” biorąc plik komputerowy i obrazowania płytek na naświetlarki. W tym procesie, nie ma potrzeby, aby negatywów. Technologia ta jest określana jako „komputer-plate” i CTP.

Prasy (Digital Imaging bezpośrednie przesunięcie)

Niektóre nowsze offsetowe są przystosowane do płyt obrazowych w prasie, a obejmują one Heidelberg, Adast DI DI i Presstek DI. Prasy te są dobrym rozwiązaniem dla zadań pomiędzy 500 i 5000 arkuszy.

Eye-Popping Tip

Typowy rozmiar arkusza to 11″ x 17″Dlatego można drukować dwa 8.5″ x 11″ ulotki na jednym arkuszu, podwajając ilość.

Pełnokolorowy Drukarki cyfrowe

Urządzenia takie jak druk cyfrowy Xerox DocuColor lub na HP Indigo nie wymagają drukowania płyt. Ponieważ te nie korzystają z prasy sprawiają-pokupy, negatywów lub płyty, są one rozwiązaniem najbardziej opłacalnym dla krótkich serii (zazwyczaj mniej niż 500 arkuszy na pracę).

Drukarki cyfrowe mogą również drukować zmienne dane (na przykład adresy z listy mailingowej pocztówki lub kolejnych numerów na bony). Również dlatego, że tylko drukuje CMYK lub czarnego atramentu, koszty są generalnie takie same, czy drukować jeden kolor lub czterech kolorów.

sprzet do fotografii reklamowej

Cena Porównania

Projekt: 8,5″ x 11″ ulotki na 100 funtów papier błyszczący tekst wydrukowany na jednej stronie, do 1000 egzemplarzy, o następujących parametrach:

4-kolorowa drukarka cyfrowa na $ 300- $ 375

1-kolor na offsetowej (tradycyjny lub CTP) $ 200- $ 250

2-kolor na offsetowej (tradycyjny lub CTP) $ 275- $ 325

3-kolorowy na offsetowej (tradycyjny lub CTP) $ 375- $ 425

4-kolor na offsetowej (tradycyjny lub CTP) $ 600- $ 800

4-kolor na offsetowej (Gang drukarki) $ 300- $ 375

Uwaga: Jest to ogólna lista cen jedynie do celów porównawczych.Ceny swojej drukarni może być wyższe lub niższe, w zależności od wielu czynników, takich jak czas realizacji.

teczki producent
– autor artykułu