techniki fotograficzne fotografia


techniki fotograficzne fotografia

Autorzy Kim i Mauborgne opisać jak niebieski ocean ostro kontrastuje z czerwonymi myślenia pojęć oceanu:

1. DLACZEGO konkurować na istniejące miejsca na rynku? Niebieskie firm ocean stworzyć bezspornych miejsca na rynku.

2. DLACZEGO pokonać konkurencję? Niebieski ocean firmy sprawiają, że konkurencja nieistotne.

3. Dlaczego wykorzystać istniejący popyt. Niebieskie firm ocean tworzyć i przechwytywać nowy popyt.

4. Dlaczego się tradycyjne wartości / kosztu kompromisów. Niebieskie firm ocean BREAK / wartość kosztów kompromis.

techniki fotograficzne fotografia

5. Dlaczego wyrównać cały system działań Twojej firmy ze swoim strategicznym wyborem różnicowania lub niskich kosztach. Niebieskie firm ocean wyrównać cały system działań swojej firmy do prowadzenia zarówno innowacji i niski koszt (koszt różniący się od ceny, której firmy z małym lub żadnym konkursie mogą często wzrost).

Porównajmy kilka branż czerwonym oceanie z niebieskim oceanu myślicieli, który oderwał się od stada:

wars Airline cen przemysłu doprowadziła do tratwy bankructw i marginalne zyski dla ocalałych. Southwest Airlines trailblazed nowy rynek: prędkość podróży lotniczych, w połączeniu z niskim kosztem i elastyczność jazdy.

Przez dziesięciolecia, sprzętu golfowego gracze przemysłu rywalizowali o większym udziale dotychczasowych klientów golfowych. Callaway Golf unowocześniane golfowym o nazwie „Big Bertha”, dając sfrustrowanych dubbers i Ballers powietrza gotowy zrezygnować z tego sportu dużą głową.

Kosmetyczne konkurenci przemysł pobitych o zasięgu czerwonym oceanie z drogich modeli, kosztowne reklamy i pełną nadziei (ale często ponad-hiper) obiecuje swoim klientom by odzyskać swoją młodość i piękno. The Body Shop unowocześniane swoją drogę do błękitnego oceanu, która przetrwała ponad dekadę, po prostu marketing funkcjonalnych kosmetyków, które rozwiązały problemów kobiet, a nie odwoływanie się do ich emocji.

– autor artykułu